Referera i Word

Följande film visar hur man på ett enkelt sätt kan referera i Word och sedan få automatiska litteraturförteckningar. Tack till KTH för tipset.

Om fossing

En lagom klumpig lärare som lever efter devisen "Lös problemet"
Det här inlägget postades i Word. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Referera i Word

  1. Ida skriver:

    Jag har problem med min referenslista. Jag använder referenssystemet IEEE 2006 då jag vill ha referenserna som [1], [2], etc. Referenslistan blir:

    ex
    A. Andersson, Titel etc

    Vet du hur jag gör för att ändra så att referenslistan står med efternamnet först, ex:

    Andersson A, Titel etc ?

    Vore mycket tacksam om du eller någon annan kan hjälpa mig med detta:)

    /Ida

Kommentera

